От колко броя флаера се нуждая?

Колко флаера е необходимо да отпечатате, за да създадете ефективна кампания?
Отпечатването на нужното количество флаери не само ще спести пари, но и ще увеличи максимално ефективността.

Решението за броя на флаерите, от които се нуждаете, може да бъде доста сложно. Въпреки че искате да печатате в големи количества флаери, за да създадете въздействие, все пак искате да избягвате излишните бройкии или втори тиражи. Много по-добре е да направите грубо изчисление, отколкото да отгатвате сляпо. Имайте предвид следните фактори, когато определяте колко листовки трябва да поръчате:

Цялостна маркетингова стратегия

Помислете за вашата маркетингова стратегия. Проучете какъв процент от вашите маркетингови дейности е съсредоточен около маркетинга с флаери. Ако това е основната стратегия, вие се нуждаете от няколко стотин листовки до хиляди за максимален ефект. Ако обаче има за цел само да допълни онлайн или телевизионна кампания, например, най-добре е да се отпечата по-малко количество, което да бъде раздадено в определени области.

Маркетинг на бюджета

Вашият маркетингов бюджет е един от основните фактори, които определят поръчаните Ви количества флаери. Кампаниите с по-голям бюджет могат да изискват до 200 000 листовки. Тези с по-малък бюджет обаче трябва наистина да вземат предвид разходите за количество листовки. За щастие, разходите за печат на флаери могат да бъдат намалени чрез тези прости съвети за листовки:

Печатайте флаери, брошури или дипляни на едро, за да намалите разходите за печат.

Ако разполагате с едностранна брошура, продайте другата страна като рекламно пространство на друг бизнес и разделете разходите за печат.

Маркетингова цел

Нека да върнем се към маркетинговите цели за секунда. Коя е основната ви цел? Какво искате да постигнете с вашата флаер кампания? Знаейки колко клиенти искате да насочите ще Ви помогне да разберете количеството флаери, което трябва да разпечатате.

Например: Ако средната честота на отговори е 1-3% на 100 разпространени листовки, имате нужда от 3000 листовки или повече, за да постигнете целта си от 100 нови клиенти.

Целева аудитория

Помислете за вашата целева аудитория. Ако искате да насочите към населението на вашия регион с кампанията си с флаери, може да ви трябват повече от 200 000 листовки. Ако насочвате към по-ниша аудитория, нямате нужда от голямо количество. Всъщност може да работят няколкостотин листовки. Затова наистина помислете върху към кого се насочвате.

Метод на разпространение на флаери

Количествата на флаерите също могат да зависят от начина, по който планирате да раздадете листовките си. Ако искате да използвате широкомащабно разпространение от ръка на ръка в зоните с висок трафик, може да се наложи да отпечатате няколкостотин листовки. Ако изпращате листовките си директно или ги изпращате чрез в пакет с вестници и друг периодичен печат, можете да определите количествата на своите флаери на това колко души са посочили физическия си адрес в базата данни на вашата компания. Ако все още нямате стратегия за разпространение, разгледайте нашето ръководство за най-добрите начини за разпространение на листовките.

Помислете за маркетинговата си стратегия и планирайте поръчката си, така че ще имате достатъчно листовки, които да ви издържат за продължителността на кампанията. Ако имате въпроси, свързани със създаване на флаери, оставете ни коментар по-долу!