Няколко допълнителни начина как вашите флаери да достигнат клиента

Знаем, че компаниите търсят съотношение цена / качество и флаера дава точно това. Този вид медиа има многобройни приложения и може да осигури на вашия бизнес много предимства. Може би не сте убедени и не виждате как флаерите, брошурите и дипляните могат да бъде полезни за вашия бизнес. Ако е така, ето няколко начина, по които вашият бизнес може да използва този рекламен канал.

Оферти до клиенти
Независимо дали изпращате вашите рекламни материали с поръчки или ги раздавате директно, предлагайки на потенциални клиенти стимул за покупка, не е необходимо винаги да давате отстъпка от цената на продукта или услугата, например:
„25% отстъпка от този продукт“.
Интерес в потенциалните клиенти може да предизвика и шест месеца безплатна техническа поддръжка, безплатна електронна книга, маркова чанта за лаптоп или нещо друго, различно от отстъпка в цената.

Какво можете да предложите като стимул ще зависи от вашия бизнес и кои са вашите клиенти.

Насочете хората до вашия уебсайт или социалните мрежи на компанията
Всяко парче маркетингов материал, което произвеждате, трябва да съдържа вашата информация за контакт. Включително адреса на вашия уебсайт и всички социални медийни мрежи.

Модел на маркетинг фунията

Ако хората са доволни от услугата, която са получили или искат да научат повече, те могат да посетят уебсайта ви или да ви последват в социалните медии, давайки им допълнителни възможности да се ангажирате с вашият бизнес. Използването на QR кодове е едно от модерните решения за насочване на потребителите към определи страници в сайта ви, заредени с конкретни целеви реклами – лендинг страници, APP, кампании в социални мрежи и др.

Основната задача е да накараме клиента да се премества неусетно през фунията за продажби към основната цел – продажбата.

Изпратете ги с поръчки
Ако използвате онлайн магазин, изпращайте флаерите с всяка поръчка. Така ще напомняте на клиентите си за други продукти или услуги, които продавате.

Възможно е някои от клиентите ви да не са запознати с всички продукти или услуги, които предлагате. Така че разказването им за това може да ги насърчи да изкупуват обратно.

Ако сте малък бизнес, можете да продавате в Amazon, eBay или друга външна платформа, така че

 

QR кодовете са често използвам начин да насочите аудиторията от флаерите към Вашият бизнес

QR кодовете са често използвам начин да насочите аудиторията от флаерите към Вашият бизнес

изпращането на брошура с адреса на вашия уебсайт може да насърчи хората да купуват директно от вас.

От вратата на вратата
Това е отличен начин да се запознаете с бизнеса в района около вас, още повече ако това местен бизнес. Подаване на вратите е добър начин да се запознаете с всички наоколо и да им предложите вашите услуги, сътрудничество или взаимна реклама..

Брандиране
Цялата реклама, която правите трябва да представя ефективно вашата марка. Независимо дали това е вашият уебсайт, каталог, дипляна или нещо друго.

Раздаването на дипляни е друга възможност за представяне на вашата марка в района, което може да доведе до нови клиенти и продажби.

Ако очаквате вашата дипляна да донесе на бизнеса ви реални ползи като водещи продажби и лоялни клиенти, тя трябва да съдържа ключови маркетингови съобщения, които имат ценност за хората – качество, слава, специфична услуга или специфичен и униален бизнес модел.

Изложения
Използването на брошури и флаери на изложения означава, че хората, които се интересуват от Вашата марка, продукти или услуги, имат какво да вземат и прочетат по-късно. На щандове винаги трябва да присъстват всякакви рекламни материали. Разбира се разумно дозирани с подходящ дизайн и високо качество, според човекопотока, място и тема на изложението, ниво на другите изложители, профил на потенциалните клиенти и др..

Това отново може да ги насърчи да посетят вашия уебсайт или да се свържат с вас, за да разберете повече. Рекламните материали са и повод да започнете разговор на изложевия, при който разговор имате и реална възможност да превърнете ситуацията в клиент/продажба. Някои компании дори дозират и избират рекламните материали на щанда според клиента – вид на информацията, насочващи визитки към определен контакт, каталози с конкретни продукти, дипляни, брошури и плакати за определн продукт или услуга, календари, флаери, рекламни торби с рекламни надписи за масовият клиент и др.

Ние редовно изработваме флаери, които са от полза за нашите клиенти, като генерираме потенциални клиенти и продажби.

За да разберем как можем да направим същото за вас, попълнете нашата форма за контакт или ни се обадете, за да организираме среща или телефонен разговор.

 

София 1303,

улица „Странджа“ 41

te;.: +359 2 981 31 78

e-mail: info@flyer.bg