12 бързи съвета за създаване на ефективни бизнес флаери, брошури и дипляни

Въпреки че маркетингът с флаери е сравнително евтин и е доста лесен за правене, маркетинговите разходи могат да се увеличат с течение на времето. Малките предприятия са особено уязвими от тези разходи.
И така, как можете да създадете ефективни бизнес флаери? Ето няколко съвета за отпечатване на страхотни бизнес флаери.
Направете съдържанието си кратко.Не претоварвайте читателя си, като изтръгвате много информация. Напишете съдържанието си по сбит начин. Оставете само най-важното.
Разделете вашият дизайн на разбираеми секции. Бялото пространство, това е зоната около определен дизайнерски елемент, помага за облекчаване на четенето на текстовете.
Използвайте точки и инфографика. В съответствие с представянето на съдържанието ви кратко, опитайте се да обобщите данните, като използвате точки и диаграми. Това би улеснило разбирането.
Създайте закачливо заглавие. Заглавието винаги ще бъде първият ред текст, който вашите получатели ще прочетат. Опитайте се да го направите привлекателен, за да ги закачите да четат по-нататък.
Добавете призив за действие (Call-to-action) „Обадете ни се“ или „Поръчайте сега“ са често срещани примери, но не се колебайте да проявите креативност.
Не забравяйте да добавите упътвания. Това важи както за онлайн, така и за офлайн фирми. Добавете упътвания към вашия физически магазин или поставете адреса на уебсайта си.
Включете вашата информация за контакт. Това е доста очевидно, но може да бъде лесно забравено. Винаги поставяйте вашата информация за контакт върху флаера.
Винаги проверявайте съдържанието си. Правописните или граматически грешки могат да изместят вниманието на вашия читател от същината на флаера.
Общувайте, използвайки езика на вашия целеви пазар. Както при всички маркетингови стратегии, вашите флаери трябва да се вписват добре в целевия ви пазар. Това е силно зависимо от личността на вашия купувач.
Използвайте убедителни отзиви. Ако планирате да използвате препоръки за промотиране на вашите продукти и услуги, изберете тези, които са добре написани.
Използвайте цветове, които поддържат вашето съобщение. Цветната психология не е ново нещо в маркетинга. Използването на цвят може да предизвика известна емоция от читателя. Възползвайте се от пълноцветен печат.
Ограничете избора на шрифт до две или три възможности. Използването на множество шрифтове често „разваля“ дизайна. Два до три лесни за четене шрифта, са идеални при създаването на флаери.
Нашият екип е готов да отговори на всички Ваши въпроси!

София 1303,

улица „Странджа“ 41,

+359 2 981 31 78,

info@flyer.bg